اس ام اس سرکاری و جک مهر 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 86
:: بازدید هفته : 124
:: بازدید ماه : 112
:: بازدید سال : 5732
:: بازدید کلی : 93107

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس سرکاری و جک مهر 90
یک شنبه 10 مهر 1390 ساعت 19:2 | بازدید : 491 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین
یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بنده‌ی آن دمم که دافی گوید یک ماچ دگر بگیر و من نتوانم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه
چشمشون مثه فانوس دریایی نمیچرخه!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خرها، زیاد هم خر نیستند؛
بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند ,
که “نه” گفتن را نیاموخته‌اند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 آیا میدانید مغز انسان تنها حروف اتبدا و اتنهای کملات را پردازش کرده و کمله را
می خواند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخوانید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس را دست به دست کنید ! برسد به آقای ایرانسل عزیز!
من تو مسابقه شرکت نمی کنم اهنگ پیشواز هم نمیذارم!
نکن برادرِ من ! ‌نکن پدر ِ من ! نکن! من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دنیا فحشهایی وجود دارند که بار عاطفی شان از صدتا کلام عاشقانه بیشتر است
مثل : دیووونه ! دوستت دارم دیوونه !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم ، خوبی ؟!
دلم واست تنگ شده
همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!
 Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تفکر عمیق حبف نون :
در عجبم از نخود و لوبیا با این جثه‌ی ریز، که چه بادهای عظیمی در خود نهفته‌ دارند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم خواست چیست؟
قطعی ترین ومنطقی ترین دلیل برای کاری که درآن ری*ده اید !

 




 



|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: